czwartek, 18 października 2012

U mnie nadal wiosna ;)

No nie mogłam się powstrzymać, miałam taki pomysł wiosenny i musiałam zrobić te kubki :). Historia jest świeża, więc opowiem co nieco.

Mój Mały kupił mi modelinę, bo chciałam sobie polepić zainspirowana guzikami u AgnieszkiK hand made by mama. Myślałam, że zrobię sobie kwiatka, ale coś mi nie szło, więc postanowiłam, że zacznę od czegoś łatwego i ulepiłam biedronki :). Wyszły takie pocieszne - zezowate :). I coś mi tak wpadło do głowy, że zrobię kubek z biedronkami. Postanowiłam upolować gdzieś zwykłe białe kubki i marker do porcelany w kolorze zielonym do zrobienia trawy.

Kubki dorwałam w Nanu-Nana po 5 zł, w ostatniej chwili z koleżanką zobaczyłyśmy je w kartonie przy naszych stopach - symptomatyczne, że człowiek rzadko patrzy bardzo wysoko, ale i bardzo nisko :). Idealne! W Empiku chciałam kupić marker, ale nie było tego koloru, załamka! Ale pomyślałam, że może farbki do porcelany... i akurat był taki kolor spring green w słoiczku, nawet taniej. I to był strzał w dziesiątkę! Trawa pędzelkiem wyszła idealnie, markerem na pewno by tak dobrze nie poszło.

No i wypiekłam resztę biedronek i klejem na gorąco dokleiłam do kubka - czy to się sprawdzi w myciu? Pewnie nie, ale co mi tam! Zawsze sobie mogę dokleić :D, a kubki są ekstra! Takie wiosenne, zupełnie na czasie ;).

Puszczam za to do Was duże, jesienne oko!


Farbka w akcji

Armia zezowatych biedronek

Biedronka na celowniku


I stało się - obsiadły!





Z pozdrowieniami,
Cath

13 komentarzy:

  1. Biedronki - nie dość, że są już na każdej ulicy, to teraz jeszcze mam je w mieszkaniu - to się nazywa ekspansja:)
    P.S. Chcę całą armię biedronków!!! A kubki to już klasa sama w sobie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajowy pomysł! Daj znać w przyszłości, czy biedrony wytrzymały próbę czasu, bo to bardzo ładny patent, takie modelinowe ozdoby.

    OdpowiedzUsuń
  3. Poranna kawa w takim kubku i od razu dzień staje się piękniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najwyżej nie będziesz ich myć, na pewno przetrwają... ;)

    Rzeczywiście fajny pomysł na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze cuda :) od razu milej i cieplej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kapitalny pomysł. Wygląda naprawdę świetnie. A poza tym - taka odrobina wiosny jesienią i od razu człowiekowi raźniej. Pozdrawiamy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję :). Cieplej i weselej, a u nas ostatnio piękna pogoda :) zupełnie nie jesienna :). Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Świetny pomysł-extra wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, wow, wow! Nic więcej nie powiem, bo mnie dosłownie zatkało! Bomba!

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak sobie chodzę po Twoich blogach i zachwycam się każdym jednym postem :)) Kubeczki są przecudne :)
    a ja będę tu u Ciebie najregularniej, jak się da :)) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Podziel się linkiem!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...